درخشش استان یزد در ششمین جشنواره سراسری هنرهای نمایشی جوانان مساجد کشور


یزدفردا "کانون های  مساجد استان یزد در ششمین جشنواره سراسری هنرهای نمایشی جوانان مساجد با 3 اثر ارسالی به این جشنواره خوش درخشیدند.


به گزارش واحد دریافت خبریزدفردا "فیلم "نان" به کارگردانی ایمان آقارحیمی از کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س) در بخش نماهنگ این جشنواره موفق به کسب مقام اول و دریافت تندیس و لوح تقدیر جشنواره شد.

بنابر نظر هیئت داوران در بخش داستانی فیلم کوتاه، فیلم "پای پرواز" از سهیلا نادری از اصفهان، فیلم "زن" از سنا نسیمی از استان خوزستان و فیلم "دیوار" به کارگردانی حامدعلیزاده از کانون دارالشفا زاچ یزد به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش تئاتر نیز هیئت داوران در بخش طراحی لباس میثم میرزابابائی طراح لباس "مسافرمرگ" از کانون حضرت رقیه(س) استان یزد را برتر اعلام کرد.

گفتنی است، از استان یزد 15اثر به مرحله نهائی جشنواره جوانان مسجد کشور معرفی شدند که فیلم "نان" به کارگردانی ایمان آقا رحیمی در بخش نماهنگ، فیلم "دیوار" به کارگردانی حامد علیزاده در بخش داستانی، فیلم "مسافر مرگ" به کارگردانی و نویسندگی حمیدرضا شهامتی از کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س) برای رقابت در مرحله نهائی برگزیده شده اند.

ششمین جشنواره هنرهای نمایشی کشور در سه بخش تئاتر، فیلم کوتاه و نمایشنامه نویسی به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا